دانلود کتاب الگوی معرق کاری حیوانات


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
12 ژوئن 2018
نوع فایل
فرمت Pdf
حجم فایل
16 مگابایت
تعداد صفحات
124صفحه
تعداد بازدید
2403 بازدید
۲۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب الگوی معرق کاری حیوانات

 

دوباره اره اسکرول خود را بردارید! در اینجا تقریباً ۱۰۰ پروژه اره اسکرول برای تمام سطوح مهارت، با ده ها الگوی حیات وحش وجود دارد. این کتاب پرجمعیت شامل دستورالعمل‌های مفیدی در مورد اصول اولیه اره اسکرول و همچنین تکنیک‌های دشوارتر مانند تبدیل یک نجاری سنتی به یک نقش برجسته سه بعدی یا شکل دادن به الگوی جعبه سایه است.

با ارائه دستورالعمل‌هایی برای تغییر الگوها فراتر از سایر کتاب‌های الگو می‌رود تا کارگران چوب بتوانند هر بار یک قطعه هنری منحصر به فرد خلق کنند. در میان الگوهای هیجان انگیزی که به تفصیل شرح داده شده است می توان به عقاب، جغد، گربه، بابکت، گرگ، خرس و حتی یک نهنگ اشاره کرد.

نکاتی در مورد نحوه ساخت نمایشگر برای قطعات تازه تکمیل شده نیز گنجانده شده است. با این کتاب هیجان‌انگیز پروژه‌های حیات وحش نوشته مرلین کارمین، که شامل خرس‌ها، گربه‌های وحشی، پرندگان شکاری و بسیاری دیگر از شکارچیان وحشی آمریکای شمالی هستند، وارد دنیای خلاقانه هنر و صنایع دستی شوید. .

این مجموعه از الگوها و الگوهای زیبا برای صنایع دستی اره اسکرول در تمام سطوح و مهارت ها ایده آل است، این مجموعه از الگوها و الگوهای زیبا را می توان به راحتی برای استفاده در انواع رسانه ها مانند پیروگرافی، گلدوزی، الیاف و رنگ تطبیق داد.

این کتاب برای پیمایش آسان از طریق نکات آموزشی، گالری از پروژه‌ها و الگوهایی که برای ساختن قطعات خیره‌کننده از هنر اره‌ای طومار استفاده خواهید کرد، به سه بخش تقسیم شده است. الگوها به دسته‌های زیر سازماندهی می‌شوند: پرندگان شکاری آمریکای شمالی، گربه‌های آمریکای شمالی، و سگ‌های آمریکای شمالی.

به علاوه، شامل یک الگوی جایزه است: نهنگ اورکا! در هر مرحله، هنرمند تشویق می شود که از الگوهای ارائه شده الهام بگیرد و آنها را برای خود بسازد. مرلین دستورالعمل‌های دقیقی را در مورد چگونگی برجسته کردن نقطه کانونی، استفاده از پس‌زمینه‌های جالب و افزودن پیشرفت‌ها برای ایجاد پروژه‌های کامل ارائه می‌دهد که فراتر از صنایع دستی ساده هستند و به آثار هنری خیره‌کننده تبدیل می‌شوند. ی

یاد می گیرید که چگونه از تکنیک های مختلف اره اسکرول مانند اینترسیا، فرت کاری، روکش ها، معکوس کردن طرح، نقش برجسته، طراحی خاتم کاری و تغییر پس زمینه خود استفاده کنید تا هنر اره اسکرول خود را به سطح بعدی خلاقیت و مهارت برسانید.

در مورد انتخاب های چوبی که می توانند پروژه شما را بسازند یا خراب کنند، رنگ، دانه ای که می تواند تاثیر بصری قطعه شما را تحت تاثیر قرار دهد و کار با مواد نامنظم برای ایجاد جنبه منحصر به فرد به پروژه های اره اسکرول شما بخوانید.

حتی نمایش و قاب بندی در این کتاب پروژه آموزشی پوشش داده شده است، از جمله دستورالعمل های سریع و آسان برای ساخت یک قاب چوبی روستایی برای آثار هنری شما. در اینجا کتابی است که خلق شده است تا هنرمند اره طوماری را از موانع خود عبور دهد و به دنیای جدید و شجاع پر از شکارچیان قدرتمند و وحشی آمریکای شمالی برود.

 

 

 

معرق کاری حیوانات
معرق کاری حیوانات

 

 

طرح معرق کاری ساده حیوانات
طرح معرق کاری ساده حیوانات

 

 

طرح معرق کاری حیوانات
طرح معرق کاری حیوانات

 

 

الگوی معرق کاری حیوانات
الگوی معرق کاری حیوانات

 

.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.