دانلود الگوی خیاطی مجله بوردا ژوئن ۲۰۲۰

دانلود الگوی خیاطی مجله بوردا ژوئن ۲۰۲۰٫ بوردا  آلبومی از به روزترین مدل های لباس است. به همین دلیل می توانید با خواندن آن از جدیدترین ترندها با خبر شوید و برای دوخت لباس هایی مطابق دنیای مد از آن ایده بگیرید. این مجله سال ها است که نسخه پی دی اف را نیز برای استفاده ساده تر کاربران عرضه کرده است.

 

دانلود الگوی خیاطی مجله بوردا
دانلود الگوی خیاطی مجله بوردا

.

دانلود الگوی خیاطی مجله بوردا ژوئن ۲۰۲۰

مهم ترین قدم برای آموزش خیاطی، استفاده از الگو است. به همین دلیل وجود الگوهای آماده، می تواند به خیاطان مبتدی کمک کند تا قدم های اول را راحت تر طی کنند و از آموزش دلسرد نشوند. به همین دلیل بوردا یکی از مهم ترین منابع برای شروع خیاطی به حساب می آید.

مجله کاربردی بوردا در زمینه مد و فشن فعالیت می کند. به همین دلیل نمی توان گفت فقط برای استفاده افراد خاصی مناسب است. خیاطان حرفه ای، طراحان لباس و افراد عادی که به موضوعات روز مد علاقه مند هستند نیز می توانند از خواندن این مجله لذت ببرند. با این حال خواندن بوردا به افراد زیر بیشتر از هرکسی توصیه می شود.

با رونق گرفتن خریدهای اینترنتی، بسیاری از خیاطان نیز ترجیح می دهند که تعداد زیادی لباس با سایزهای استاندار بدوزند و در معرض فروش قرار دهند. بوردا یک راهنمای سایز مناسب در آموزش خیاطی است. برای مثال اگر می خواهید تعدادی شومیز زنانه با سایز ۳۸ بدوزید، می توانید به جدول ساز بوردا مراجعه کنید.

شماره ژوئن ۲۰۲۰ مجله بوردا در ۱۰۸ صفحه به همراه الگوها منتشر شده است. شما کاربران گرامی می توانید بعد از دانلود، با استفاده از پرینترهای خانگی و در برگه A4 الگوها را پرینت گرفته و بهم بچسبانید تا الگوی کامل به دست آید. و بدین ترییب بعد از پیدا کردن سایز مناسب خود میتوانید هر آنچه را که می خواهید به آسانی بدوزید. در ادامه تصاویری از ماه ژوئن بوردا درج شده است.

 

دانلود الگوی بوردا
دانلود الگوی بوردا

 

 

دانلود الگوهای بوردا
دانلود الگوهای بوردا

 

 

دانلود الگو بوردا
دانلود الگو بوردا

 

 

دانلود الگوهای مجله بوردا
دانلود الگوهای مجله بوردا

 

 

دانلود الگو مجله بوردا
دانلود الگو مجله بوردا

 

برای دانلود مجله کلیک کنید:

مجله بوردا

.

.

596 بازدید