دانلود الگوی لباس خارجی بوردا فوریه ۲۰۲۰

بوردا از معروف ترین و پرخواننده ترین مجلات حوزه مد و خیاطی دنیا می باشد. و آنه بوردا خالق این مجله می باشد. نکات جالب درباره آن بوردا، خالق این نشریه بسیار زیاد است. دختری از طبقه کارگر که با تلاش سخت، اراده و بلند پروازی به یکی از مشهورترین زنان دنیا و چهره فشن بدل شد. (دانلود الگوی لباس خارجی بوردا فوریه ۲۰۲۰)

.

الگوی لباس خارجی
الگوی لباس خارجی

.

دانلود الگوی لباس خارجی بوردا فوریه ۲۰۲۰

شماره فوریه مجله بوردا ۲۰۲۰ در ۱۰۸ صفحه به همراه الگوهای آن منتشر شده است. شما کاربران گرامی می توانید این شماره از مجله بوردا را دانلود کرده و به آسانی الگوهای آن را با استفاده از پرینترهای خانگی در برگه A4 پرینت گرفته و بهم بچسبانید تا الگوی کامل به دست آید. سپس پس از پیدا کردن سایز خود الگو را روی پارچه قرار داده و برش بزنید. بدین ترتیب با کمترین هزینه و با مهارت اندک در خیاطی می توانید به روزترین لباس ها را برای خود و خانواده بدوزید. در ادامه تصاویری از شماره فوریه بوردا ۲۰۲۰ درج شده است.

.

الگوی لباس آماده
الگوی لباس آماده

 

 

الگو لباس آماده
الگو لباس آماده

 

 

الگوی آماده لباس زنانه
الگوی آماده لباس زنانه

 

 

الگوهای لباس آماده
الگوهای لباس آماده

 

برای دانلود مجله کلیک کنید:

دانلود مجله

.

.

آن بوردا ۲۸ روز جولای ۱۹۰۹ در شهر افنبورگ واقع در جنوب غرب آلمان متولد شد. نام اصلی او آن مگدالن لمینر بود.او دختر یک راننده لوکوموتیو بود. او چندان به مادرش که زنی خانه‌دار آرام و مهربان بود، احترام نمی‌گذاشت، اما واقعا عاشق پدرش بود. او همیشه با صراحت می‌گفت که از همان کودکی دوست داشت به چیز بهتری تبدیل بشود. او در سن ۱۷ سالگی تصمیم گرفت تا موهای بلند مشکی خود را کوتاه کند.«همه دخترها موهای بلند خود را می‌بافتند و من موهای کوتاهی داشتم.» آن در سن ۱۷ سالگی بدون گرفتن هیچ مدرک سطح بالایی از مدرسه صومعه بیرون آمد.
.
.
795 بازدید