دانلود مجلات خیاطی خارجی بوردا آوریل ۲۰۲۰

مجله بوردا یکی از معتبرترین مجلات در زمینه خیاطی و مد است. مجله ای که می توان الگوهای آن را، استاندارترین الگو میان آموزش های رقیبانش دانست. به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند به خیاطی، برای آموزش از این مجله کمک می گیرند(دانلود مجلات خیاطی خارجی بوردا آوریل ۲۰۲۰).

 

مجله خیاطی خارجی
مجله خیاطی خارجی

باتوجه به موضوع اصلی هر شماره، شما نیز آموزش دوخت لباس هایی متفاوت و منحصر به فرد را در این مجله خواهید دید. اما خیاطان حرفه ای که سال هاست این مجله را می خوانند، پیشنهاد می کنند که از خواندن آموزش بعضی از لباس ها ساده نگذرید. این لباس ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

۱- لباس شب با بوردا؛ یک الگوی بی نقص

دوخت لباس شب با ریزه کاری ها و تمیزدوزی های فراوان، اصلا کار ساده ای نیست. حتی حرفه ای ترین خیاطان هم برای دوخت این مدل از لباس ها وقت بیشتری صرف می کنند. چرا که ظرافت، مهم ترین نکته در دوخت لباس مهمانی است. یکی از بهترین الگوهای بوردا برای دوخت و دوز، الگوهای لباس شب است. شما می توانید همه نکات لازم برای دوخت لباس های مجلسی را از این مجله یاد بگیرید و از آن در دوخت لباس شب خود استفاده کنید.

۲- لباس کودک؛ لباس هایی با سایز مینی

الگوهای لباس کودک در مجله بوردا آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که به یک مجله جدا تبدیل شد. مجله بوردای کودک می تواند به روز ترین اطلاعات را از دنیای فشن کودک در اختیار شما بگذارد. الگوها و آموزش های لباس کودک در بوردا بسیار استاندارد است و به همین دلیل به سادگی می توانید از آن ها استفاده کنید.

۳- لباس های ترند روز؛ جدیدترین مدها در یک مجله

burda آلبومی از به روزترین مدل های لباس است. به همین دلیل می توانید با خواندن آن از جدیدترین ترندها با خبر شوید و برای دوخت لباس هایی مطابق دنیای مد از آن ایده بگیرید. این مجله سال ها است که نسخه پی دی اف را نیز برای استفاده ساده تر کاربران عرضه کرده است.

۴- دوخت لباس برای افراد سایز بزرگ با کمک بوردا

این مجله ترکیه ای یک راهنمای دوخت لباس برای افراد پلاس سایز نیز است. به همین دلیل مانند بوردای کودک، یک مجله جانبی به نام بوردا برای افراد سایز بزرگ نیز منتشر می شود.(دانلود مجلات خیاطی خارجی بوردا آوریل ۲۰۲۰)

مجله بوردا شماره آوریل ۲۰۲۰ در ۱۰۸ صفحه به همراه الگو منتشر شده است. شما کاربران گرامی می توانید با دانلود این مجله و پرینت الگوها به آسانی هر مدلی را که دوست دارید بدوزید. برای پرینت می توانید از پرینترهای خانگی استفاده کرده و الگوها را روی برگه A4 پرینت کرده و بهم بچسبانید تا الگوی کامل به دست آید. در ادامه تصاویری از این شماره درج شده است.

 

الگو آماده خیاطی
الگو آماده خیاطی

 

 

الگوهای آماده خیاطی
الگوهای آماده خیاطی

 

 

الگوی آماده خیاطی
الگوی آماده خیاطی

 

 

دانلود الگوی آماده خیاطی
دانلود الگوی آماده خیاطی

 

برای دانلود مجله کلیک کنید:

دانلود مجله

.

.

920 بازدید