مجله بوردا همراه با الگو

مجله بوردا همراه با الگو

.

مجله بوردا مشهورترین و پرخواننده‌ترین مجله مد و پوشاک در جهان است. این مجله در حال حاضر در ۸۹ کشور و به ۱۶ زبان مختلف منتشر می‌شود و در هر شماره ماهانه این مجله ۵۰ مدل لباس جدید و بسیاری از نکات فشن و مد وجود دارد. همچنین حاوی یک ضمیمه قابل جدا شدن با آموزش‌های جامع و الگوهای دوخت است.(مجله بوردا همراه با الگو)

.

مجله بورد2020
مجله بورد۲۰۲۰

مجله بوردا همراه با الگو

علاوه بر مجله ماهانه اصلی، شماره‌های ویژه‌ای مانند بوردای دامن، بلوز و شلوار، بوردای کودکان، بوردای زنان درشت اندام، بوردای زنان ریزه اندام، و دوزندگی برای تازه‌کاران آموزش‌های وسیع‌تری را برای خیاطان آماتور فراهم می‌کند. بوردا هم‌اکنون در ایران هم -با وجود آنکه نماینده رسمی ندارد- معتبرترین مجله مد و خیاطی محسوب می‌شود.

آنه بوردا خالق این مجله، در سال ۱۹۵۰ نخستین شماره از مجله «فشن بوردا» را منتشر کرد.

.

مجله بوردا
مجله بوردا

.

اگر از علاقه مندان به مجموعه مجلات بوردا هستید سایت تک مگزین مجموعه ای بی نظیر از این مجلات را  به همراه الگو برای شما کاربران گرامی آماده کرده است. این مجموعه مناسب اشخاصی است که در خیاطی مبتدی می باشند و یا از طراحی الگو گریزانند. با خرید این مجلات و پرینت الگوها به راحتی می توانید هر آنچه را که می خواهید به آسانی بدوزید. آرشیو مجلات تک مگزین هم شامل بورداهای قدیمی و هم شامل بورداهای جدید می باشد. از طریق لینک های زیر می توانید به مجلات دسترسی داشته باشید.

مجلات جدید بوردا

مجلات قدیمی بوردا

4918 بازدید