مجله خیاطی بوردا جولای ۲۰۲۰ همراه با الگو

مجله خیاطی بوردا جولای ۲۰۲۰ همراه با الگو

.

بیشتر از ۷۰ سال پیش، فردی به نام آنه بوردا اولین مجله در زمینه مد و فشن را منتشر کرد. استقبال از این مجله آنقدر خوب بود که هنوز هم بعد از گذشت سال ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مجلات در صنعت مد شناخته می شود. اما این مجله بیش از هر کسی، برای خیاطان یک مرجع خوب و کاربردی بود و امروزه نیز همین کاربرد را دارد.

.

مجله خیاطی با الگو
مجله خیاطی با الگو

متخصصان مد مجله بوردا، در هر شماره بهترین ترندها و پرطرفدارترین سبک های روز فشن را معرفی می کنند. به همین دلیل است که طراحان لباس و افرادی که در خیاطی حرفه ای هستند، به این مجله علاقه زیادی دارند.یکی از مهم ترین جذابیت هایی که بوردا را به یک مجله محبوب و ارزشمند تبدیل کرده، الگوهای آن است. در حقیقت در هر شماره، تعدادی الگوی آماده در مجله قرار داده شده است. این الگوها قابل جداشدن هستند و می توانند بدون هیج تغییری برای دوخت لباس مورد نظر استفاده شوند.

مجله بوردا نسخه جولای ۲۰۲۰ در ۹۲ صفحه همراه با الگو منتشر شده است. شما کاربران گرامی می توانید بعد از دانلود مجله به آسانی الگوهای موجود در مجله را با استفاده از پرینترهای خانگی در برگه A4 پرینت گرفته و بهم بچسبانید تا الگوی کامل به دست آید. بدین ترتیب می توانید با کمترین هزینه زیباترین لباس ها را بدوزید. در ادامه تصاویری از بوردای جولای ۲۰۲۰ درج شده است.

 

دانلود الگوی بوردا
دانلود الگوی بوردا

 

 

دانلود الگوهای بوردا
دانلود الگوهای بوردا

 

 

دانلود الگو بوردا
دانلود الگو بوردا

 

 

دانلود الگوهای مجله بوردا
دانلود الگوهای مجله بوردا

.

برای دانلود مجله کلیک کنید:

دانلود مجله

 

 

.

1122 بازدید