دانلود مجله بافتنی بوردا Burda May 2018


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
25 فوریه 2019
نوع فایل
فرمت pdf
حجم فایل
123 مگابایت
تعداد صفحات
76 صفحه
تعداد بازدید
1406 بازدید
۵,۰۰۰ تومان

مجله بافتنی بوردا یکی از تاپ ترین مجله های حوزه بافتنی می باشد که شامل به روزترین مدل لباس های زنانه، کودکانه و مردانه می باشد.

این شماره از مجله بافتنی بوردا در ۷۶ صفحه و با حجم ۱۲۳ مگابایتمنتشر شده است. اگر از علاقه مندان به هنر بافتنی می باشید می توانید این مجله را دانلود کرده و مدل های دلخواه خود را انتخاب کرده و شروع به بافت زیباترین لباس ها بکنید.

به نظر می‌رسد که بافتنی به شکل مرسوم و امروزی آن، از قلاب‌بافی قدیمی‌تر و از بافت تار و پود پارچه ای جدیدتر باشد. متاسفانه به خاطر اینکه بافته‌ها در گذر زمان به راحتی از بین می‌روند، تعیین قدمت این هنر برای باستان شناسان امری دشوار است.

چوب‌ها یا میله‌های نوک تیزی که طی حفاری‌های مختلف به دست آمده اند، ممکن است میل بافتنی باشند، اما این احتمال نیز وجود دارد که برای منظوری کاملا متفاوت نیز به کار گرفته شده باشند.

واژۀ انگلیسی «knitting» برای نخستین بار در قرن چهاردهم در این کشور مورد استفاده قرار گرفت. به نظر می‌رسد که خاستگاه این هنر خاورمیانه بوده و بافتنی پس از جنگهای صلیبی به غرب برده شده است.

در سوزن دوزی، بر خلاف بافتنی تنها از یک میل استفاده می‌شود، اما ماحصل کار بسیار شبیه به بافتنی است. سوزن دوزی ترکیبی از بافتنی و قلاب‌بافی است، به شکلی که تار به جای گره خوردن به قلاب، به صورت مداوم از داخل حلقه های نخ عبور می‌کند.  به همین خاطر و چون امکان ندارد که بافت بدون درز باشد، لازم است که تکه های مختلف به هم دوخته شوند.

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.