دانلود مجله بافتنی کودک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2021
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
تعداد بازدید
بدون بازدید
رایگان

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز بلد نیستید بافتنی ببافید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر این هنر دستی را یاد بگیرد. اگر فکر می‌کنید بافتنی بافتن فقط مختص مادرها و مادربزرگ‌هاست، سخت در اشتباهید. این هنرِ دستیِ ارزشمند چنان بر روح و جسم اثر می‌کند که حیف است دخترخانم‌های جوان از فواید شگفت‌انگیز آن بی‌نصیب بمانند.(دانلود مجله بافتنی کودک )

خیلی‌ها هستند که بلد نیستند بافتنی ببافند و تا به حال حتی یک شال گردن ساده هم نبافته‌اند. اگر به این جور آدم‌ها چیزی را که خودتان بافته‌اید نشان دهید، مثل این می‌ماند که دارید جدیدترین حقه‌ی جادوگری‌تان را پیش‌شان رو می‌کنید. آنها به طور حتم از جادوی هنر شما شگفت‌زده می‌شوند و تقاضا می‌کنند که یک چیزی هم برای آنها ببافید.(دانلود مجله بافتنی کودک )

بافتنی بافتن درست مثل مدیتیشن یک فعالیت آرامش‌بخش است. تعداد زیادی موتیف‌های ساده‌ی یک‌ شکل ببافید تا حافظه‌ی عضلانی‌تان به کار بیفتد. وقتی بافتنی می‌بافید، در واقع دارید یک سری حرکات ریتمیک را مدام پشت سرِ هم به وسیله‌ی دست‌ها انجام می‌دهید. تأثیر این حرکات ریتمیک تکرارشونده روی ذهن و جسم کمتر از مدیتیشن نیست، با این تفاوت که اینجا در پایان کار یک پتوی موتیفی نیز خواهید داشت.

همان طور که گفته شد بافتنی بافتن شامل یک سری حرکات ریتمیک تکرارشونده است که برای انجام دادن‌شان باید تمرکز کافی داشته باشید. مجموعه‌ی این فرآیند از شدت استرس و افسردگی می‌کاهد. همچنین وقتی پای بافتن چیزی می‌نشینید، ضربان قلب و فشار خون‌تان پس از چند دقیقه کاهش خواهد یافت. پس اگر احساس کردید بیش از حد مضطرب هستید یا افسردگی به سراغ‌تان آمده است، بنشینید و یک چیزی ببافید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.