دانلود مجله خیاطی کودکان با الگو


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
24 فوریه 2021
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
تعداد بازدید
بدون بازدید
رایگان

مجله خیاطی شیک یکی از بهترین مجلات حوزه مد و خیاطی می باشد که شماره هایی از آن به صورت اختصاصی ویژه کودکان منتشر می شود. در این پست شماره ۵ سال ۲۰۱۸ برای استفاده شما علاقه مندان گرامی قرار داده شده است.(دانلود مجله خیاطی کودکان با الگو)

این شماره حاوی الگوهای مدل های درج شده در مجله می باشد که شما می توانید به آسانی بااستفاده از پرینترهای خانگی الگوها را در برگه A4 پرینت گرفته سپس الگوها را به  هم چسبانده تا الگوی کامل به دست آید. سپس با پیدا کردن سایز مناسب کودک خود الگو را روی پارچه قرار داده و برش دهید.(دانلود مجله خیاطی کودکان با الگو)

بدین ترتیب به کمک الگوهای آماده که در این مجله وجود دارد شما می توانید به آسانی و با کمترین هزینه و حتی اگر در خیاطی مبتدی هم باشید هر آنچه که می خواهید را بدوزید.

 

مد، صنعت پیچیده‌ای است که شامل صنایع کوچک‌تری مانند فرآورده‌های پوشاک و تأمین کالا، پارچه، مواد خام، رنگ، تولید، حمل و نقل، فروش، عرضه و تقاضا و نهایتاً دوریختن آنها می‌شود.

مد به صورت فصلی و در بعضی برندها به صورت هفتگی تغییر می‌کند. تقاضا برای تغییر و همراهی با مد، رو به افزایش است و به همین دلیل مصرف تولیدات ارزان قیمت با کیفیت پایین یا به اصطلاح «فَست فشن» رو به رشد است. به هنرمندان عرصه پوشاک که با طرح‌های ابداعی‌شان تأثیر به‌سزایی در صنعت مد در یک دوره خاص زمانی بگذارند، «طراح لباس» گفته می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.