دانلود مجله ووگ استرالیا ۲۰۲۱


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
30 می 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
89 مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
تعداد بازدید
1244 بازدید
۳,۰۰۰ تومان

دانلود مجله ووگ استرالیا ۲۰۲۱

.

روزنامه ی ایندیپندنت مطالعه ای در مورد چهره‌هایی که در طول ۲۵ سال گذشته بر روی مجلات ووگ از سراسر جهان آمده انجام داده است تا از ویژگی‌های متوسط چهره مدل‌های جلد آن اطمینان حاصل کند. محققان لیستی از مدل‌های جلد را با استفاده از منابع متنوعی از جمله فهرست مد، مدل و ویکی پدیا گردآوری کردند.

شرکت بازاریابی محتوا نئومن با استفاده از تکنیکی به نام مثلث دیانگونای توانست ویژگی های صورت مدل های متعدد ووگ را استخراج کند. این شرکت اظهار داشت: “ما این پروژه را با تهیه نام و تصاویر از هر مدل زن برای هفت نسخه ووگ در طی ۲۵ سال گذشته آغاز کرده‌ایم.”

آن ها قبل از استفاده از تکنیک مثلث دیانگونای صورت هر مدل را به ۶۸ قسمت تقسیم کردند و آن را به صورت جداگانه و به وسیله ی کارشناسان مورد بررسی قرار دادند. “مثلث دیانگونای” شامل تقسیم تصویر به مثلث ها است.

با نگاهی به تصاویر و بررسی های انسانی و تکنیکی ، ظاهراً علی رغم تلاش‌های اخیر این مجله برای ترویج تنوع و پیشرفت ، اکثریت افراد برای پوشاندن جلد آن ها سفید پوست بوده اند.

در سال ۲۰۱۸ آشکار شد خانم بیانسه قرار است طرح جلد ماه سپتامبر مجله ی ووگ را از آن خود کند به شرطی که ووگ از عکاسی استفاده کند که او معرفی می کند. خانم بیانسه عکاس را معرفی کرد، تیلر میشل ۲۳ ساله کسی که عنوان اولین عکاس سیاه پوست مجله را به او دادند. چنین اتفاقی در تاریخ ۱۲۶ ساله ی ووگ بی سابقه بود.

.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.