دانلود کتاب لباس زیر بافتنی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
25 می 2022
نوع فایل
pdf
حجم فایل
22 مگابایت
تعداد صفحات
159 صفحه
تعداد بازدید
740 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب لباس زیر بافتنی

 

این کتاب تنها کتاب بافتنی است که با تمرکز بر لباس زیر زنانه و طرح‌های الهام‌گرفته از لباس زیر لباس زیر منتشر شده است. لباس‌های زیر زنانه که زمانی کاملاً مخفی نگه داشته می‌شدند، اکنون در همه دسته‌بندی‌های مد وجود دارند و طرح‌هایی الهام‌بخش برای ظاهر روزانه، لباس‌های راحتی، لباس‌های شب، و اکسسوری‌ها هستند.

اکنون، با استفاده از سبک بافندگی لباس زیر زنانه، طراح جوآن مک گوان-مایکل این روند مد غیرقابل انکار را برای بافنده تفسیر می کند و در طول مسیر، داستان های جذابی در مورد تاریخچه لباس زیر زنانه به اشتراک می گذارد. آیا می دانستید که این هاوارد هیوز بزرگ هواپیما بود که طراح سوتین زیر سیمی بود؟

بیش از ۳۰ طرح McGowan-Michael که به طرز خیره کننده ای توسط Thayer Allyson Gowdy عکاسی شده است، از سوتین های بافتنی، کت و شلوار، کرست، لباس مجلسی و جوراب ساق بلند تا کارهای کاملاً سرگرم کننده را شامل می شود.

و یک ژاکت آجدار و بنددار جلوی کرست کلاسیک به روز شده و بسیار راحت تر است. تنها کتاب در نوع خود در بازار، سبک بافندگی لباس زیر زنانه شامل پروژه‌هایی است که جسورانه و جذاب هستند، همه ما را جرأت می‌کنند پوست کمی برهنه کنیم، و همچنین کم‌توجه‌تر و فرومایه‌تر، با اندازه‌های مختلف از کوچک تا بزرگ.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.