دانلود کتاب مکرومه بافی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
13 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
16 مگابایت
تعداد صفحات
407 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
3732 بازدید
۵۰,۰۰۰ تومان

این کتاب ترکیبی از پروژه ها ، آموزش ها و داستان های شخصی دگرگون کننده است که همه با هدف الهام بخشیدن به خوانندگان برای ایجاد گره زدن – و به طور کلی خلاقیت – بخشی از یک تمرین مراقبه روزانه است. گره های موجود در این کتاب برای بسیاری از خوانندگان  که می خواهند خودشان آن را امتحان کنند ، گام به گام کاملاً زیبا و مستند ساخته شده است. پروژه های گره خورده زیاد است: گردنبند ، بند سگ ، همراه با دیوارهای آویز و چراغ آویز. در ادامه تصاویری از کتاب درج شده است که انواع گره ها را مرحله به مرحله آموزش می دهد.

 

کتاب آموزش مکرومه بافی از پایه
کتاب آموزش مکرومه بافی از پایه
دانلود کتاب آموزش مکرومه بافی
دانلود کتاب آموزش مکرومه بافی
دانلود کتاب آموزش مکرومه بافی pdf
دانلود کتاب آموزش مکرومه بافی pdf

 

شاید شما هم مثل خیلی از کسان دیگر اسم این هنر را نشنیده باشید و یا کمتر به گوش تان خورده باشد اما مطمئنا آن را در فروشگاه های مختلف بارها و بارها دیدید و چه بسا از وسایلی که با این هنر درست شده اند، خریداری و استفاده هم کرده باشید. اگر خیلی ساده بخواهیم این هنر را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که مکرومه بافی در واقع همان کارهای دستی هستند که بصورت بافت هستند، که این بافت می تواند با متریال های مختلف انجام شده باشد.(دانلود کتاب مکرومه بافی)

بعضی از کارهای مکرومه بافی که مطمئنا شما هم آن ها را دیده اید رومیزی های بافت، پرده های بافت، جاگلدانی، دستبند بافت، سبدهای گلدان های آویز و غیره هستند.

شروع مکرومه بافی نیازی به ابزارهای زیادی ندارد و یکی از هنرهای کم هزینه است.اصلی ترین ابزار برای شروع کار با این هنر نخ مکرومه است.جالب است بدانید که مکرومه نیازی به قلاب هم ندارد و گره ها توسط دست زده می شود!بقیه ابزار مثل  عناصر تزئینی چون سنگ های تراش خورده و تراش نخورده، مروارید و منجوق و … در ساخت یک اثر مکرومه بافی بستگی به خلاقیت و آن طرح مورد نظر در ذهنتان را دارد.(دانلود کتاب مکرومه بافی)

شاید برای تان جالب باشد بدانید که اسم این هنر در اصل اصلا مکرومه بافی نبوده و در طول زمان و بدلیل سخت بودن نام اصلی آن یعنی مَکرَمه بافی به مکرومه بافی در زبان پارسی تغییر پیدا کرده است.
مکرومه بافی پیشینه ی تاریخی و خیلی قدیمی دارد و اصل و نصب آن به قرن سیزدهم میلادی بر میگردد. اما این هنر محبوبیت خودش را مدیون یکی از شاهزادگان انگلیسی است که در قرن هفدهم میلادی این هنر را در جای جای دنیا معرفی کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.