مجله آموزش روبان دوزی خارجی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
78 مگابایت
تعداد صفحات
351 صفحه
تعداد بازدید
1237 بازدید
۲۰,۰۰۰ تومان

وسایل روبان دوزی در همه فروشگاه های خرازی پیدا می شود. دقت کنید که وسایل روبان دوزی مرغوب بخرید تا هنگام روبان دوزی شما را اذیت نکند.(مجله آموزش روبان دوزی خارجی)

اگر به دنبال یک هنر ساده، کاربردی و زیبا می گردید که به کمک آن بتوانید زندگی خودتان و دیگران را زیباتر کنید توصیه ما به شما آموزش هنر روبان دوزی است. روبان دوزی با ساده ترین وسایل و کمی ذوق و قریحه می تواند جلوه جذاب تری به لباس های شما بدهد.

اولین کار برای یادگیری هنر روبان دوزی آشنایی با وسایل و لوازم مورد نیاز آن است.

وسایل روبان دوزی  چیست؟

روبان

همانطور که از اسم هنر روبان دوزی (embroidery) مشخص است اصل کار شما با روبان است. روبان (ribbon) را می توانید در اندازه ها، جنس ها و رنگ های بسیار متفاوت در بازار تهیه کنید و کمتر فروشگاه خرازی وجود دارد که این نوار جادویی را نداشته باشد. شما باید با توجه به طرحی که در نظر دارید نوع روبان خودتان را انتخاب کنید. مثلا روبان های پهن و آهاردار برای گل های درشت استفاده می شوند و اغلب به جای داخل پارچه روی کار دوخته می شوند ولی روبان های باریک بدون آهار کاربردهای دیگری دارند که کم کم با آن ها آشنا می شوید. و یا این که اگر طرح انتخابی شما براق است باید از ربان های ساتن و اگر طرحتان مات است از روبان های جنس حریر استفاده کنید.(مجله آموزش روبان دوزی خارجی)

در هر حال باید این نکته را در نظر داشته باشید که روبان شما باید رنگش ثابت باشد که بعد از کار روی پارچه و شستن آن نه پارچه را نابود کند و نه خودش از رنگ و رو برود.

برای این که بفهمید روبان شما رنگش ثابت است یا نه قسمتی از آن را خیس کنید و با کمی فشار روی پارچه سفید بکشید اگر پارچه شما رنگی شد باید قید آن روبان را بزنید. حتی برای اطمینان بیشتر می توانید روبان خیس را روی پارچه سفید اتو کنیدتا خیالتان از هر بابت راحت شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.