مجله آموزش کیف دوزی با الگو


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
13 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
18 مگابایت
تعداد صفحات
58 صفحه
تعداد بازدید
1709 بازدید
۱۵,۰۰۰ تومان

شلوار لی کهنه چیزی است که هر فردی در خانه خود دارد پس شما عزیزان می توانید بدون هیچ هزینه ای بهترین و مدرن ترین تبدیل شلوار لی کهنه به کیف را تجربه کنید.(مجله آموزش کیف دوزی با الگو)

پس با داشتن شلوار لی های کهنه . اما تا‌ به‌ حال به داشتن کیف لی دست دوز زنانه فکر کرده‌اید؟ کیف لی دست دوز زنانه انواع مختفی دارد مثل: کیف کوله،‌کیف کوچک دستی، کیف رودوشی زنانه و … که با پارچه‌ی لی طراحی و دوخته شده‌است. کیف لی زنانه یک انتخاب زیبا و هیجان‌انگیز برای یک استایل اسپرت و البته جوان‌پسند به شمار آورد. اگر به ست اسپرت لباس و شلوار لی علاقه دارید، آن را با یک کیف لی دست‌دوز تکمیل کنید تا تجربه‌ی یک استایل زیبای اسپرت را به‌دست آورید.(مجله آموزش کیف دوزی با الگو)

کیف یکی از لوازم جانبی استایل خانم ها محسوب میشود که می تواند بر تمام ظاهر آنها تاثیر بگذارد . شما به راحتی می توانید با انتخاب یک کیف مناسب ضعف های اندام خود را بپوشانید و در عوض بر جذابیت اندام های مناسبتان بیفزایید.

خرید کیف

بنابرین بهتر است مدل کیف تان را براساس فرم بدنتان ، اندازه قدتان و سن و سالتان انتخاب نمایید

خانم های قد بلند و لاغر اندام می توانند انواع مدل های کیف را از کوله پشتی های بزرگ گرفته تا کیف دوشی یا حتی کیف دستی (Clutch bag) و مدل های پستچی برای خود انتخاب کنند.

تنها نکته ای که افراد قد بلند در انتخاب کیف باید دقت کنند این است که هر چقدر اندازه ی کیف کوچکتر باشد، قد آن ها بلندتر به نظر می رسد پس بهتر است سراغ کیف هایی با سایز متوسط و یا طرح های بزرگ بروید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.