دانلود رایگان مجله قلاب بافی با نقشه


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 فوریه 2021
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
تعداد بازدید
بدون بازدید
رایگان

بافت تور با استفاده از قلاب را قلاب دوزی یا قلاب بافی می گویند که به عنوان یکی از صنایع دستی رودوزی شناخته شده است. به جرات می توان گفت هنر قلاب بافی به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین هنرهای دستی زیبا و ظریف محسوب می شود که میتوان انواع روتختی ها ، پوشاک ، کیف ، لوستر و … با این هنر بافت و در جای جای محیط زندگی از زیبایی و جذابیت آن ها استفاده کرد. در زبان انگلیسی به قلاب بافی crochet گفته می شود که مشتق شده از واژه فرانسوی به معنای قلاب کوچک (small hook) می باشد.(دانلود رایگان مجله قلاب بافی با نقشه)

قلاب بافی یک هنر زیبا و دوست داشتنی است که تنوع بسیار بالایی دارد و افراد زیادی علاقمند به قلاب بافی هستند که با یادگیری انواع روش های قلاب بافی می توانند به راحتی آن را انجام دهند.(دانلود رایگان مجله قلاب بافی با نقشه)

استفاده از تور تاریخ بسیار طولانی را دارد به عقیده دانشمندان،۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح از تور استفاده می شده است.این هنر به سه روش قابل اجرا است:قلاب بافی ساده، قلاب بافی برجسته، قلاب بافی معرق.

بین این ۳ روش قلاب بافی معرق پرکار تر و زیباتر جلوه می کند.در این روش در اشکال مختلف ماهوت رنگی را برش می دهند و روی برگ ها و گلبرگ ها در زمینه کار قرار می دهند و سپس آن ها را با استفاده از قلاب به پارچه زمینه وصل میکنند.

معمولاً مناسب ترین پارچه برای زمینه قلاب بافی ماهوت مرغوب به رنگهای زرشکی ، سیاه ، قرمز تند ، آبی تیره و قهوه ای می باشد و همچنین جنس نخ ها بایستی ابریشم خالص و تابیده در رنگ های متنوع باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.