دانلود مجله بافتنی با قلاب


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
87 مگابایت
تعداد صفحات
100 صفحه
تعداد بازدید
1028 بازدید
۵,۰۰۰ تومان

وقتی بافتنی می‌بافید، کل مغز یکجا درگیر می‌شود:

  • لوب پیشانی (محل پردازش حس پاداش، توجه و برنامه‌ریزی)
  • لوب آهیانه (محل پردازش اطلاعات حسی و ادراک فضایی)
  • لوب اُکسیپیتال (محل پردازش اطلاعات دیداری)
  • لوب گیجگاهی (محل ذخیره‌ی اطلاعات و ادراک زبان و دریافت معنی)
  • مخچه (محل ایجاد هماهنگی حرکتی)

بافتنی بافتن به ویژه به افراد مبتلا به بیماری‌هایی نظیر پارکینسون که اعمال حرکتی آنها دچار اختلال شده است، توصیه می‌شود. این افراد می‌توانند به این طریق مهارت‌های حرکتی‌شان را بهبود ببخشند و توجه خود را از علائم مربوط به بیماری منحرف کنند(دانلود مجله بافتنی با قلاب).

بافتنی بافتن نه تنها حال‌تان را بهتر و مهارت‌های حرکتی‌تان را تقویت می‌کند، بلکه در بهبود سلامت مغز نیز مؤثر است. هر چه بیشتر از مغزتان کار بکشید، مغزی سالم‌تر و با طول عمر بیشتر خواهید داشت. نتایج یک پژوهش علمی نشان داده است کسانی که به طور حرفه‌ای به هنرهای دستی مثل بافتنی بافتن می‌پردازند، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر دچار اختلال شناختی خفیف می‌شوند.(دانلود مجله بافتنی با قلاب)

مفاصل بدن نیز درست مثل مغز برای سالم ماندن و طول عمر بیشتر به فعالیت احتیاج دارند. گفته می‌شود به کارگیری ملایم انگشتان دست در انجام کارهای هنری نه تنها موجب تخریب غضروف‌های دست نمی‌شود، بلکه به تقویت آنها نیز کمک می‌کند.

این در حالی است که برخی اعمال حرکتی نظیر تایپ کردن به دلیل فشار زیادی که به انگشتان دست وارد می‌کنند، در طولانی‌مدت مشکل‌ساز خواهند شد. همچنین دکتر بارون به افراد مبتلا به آرتروز توصیه می‌کند دست‌های خود را در آب گرم قرار دهند و با میل‌های بافتنیِ سایز بزرگ بافتنی ببافند.

حالا که با فواید شگفت‌انگیز بافتنی بافتن آشنا شدید، در اسرع وقت به یک مغازه‌ی خرازی مراجعه و وسایل مورد نیاز را خریداری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای شروع از نخ‌های بافتنی ارزان قیمت‌تر استفاده کنید. اگر هم قصد دارید این هنر دستی را به صورت خودآموز یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید از آموزش‌های رایگان اینترنتی بهره ببرید. مطمئن باشید بافتنی بافتن این قدر شیرین است که هر وقت یاد گرفتید، دیگر دل‌تان نمی‌خواهد حتی یک لحظه هم میل بافتنی‌تان را پایین بگذارید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.