دانلود مجله تکه دوزی جدید Quilters Feb 2019


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2019
نوع فایل
فرمت pdf
حجم فایل
180 مگابایت
تعداد صفحات
164 صفحه
تعداد بازدید
1204 بازدید
۶۵۰ تومان

این مطلب به علاقه مندان به هنر تکه دوزی و چهل تکه دوزی اختصاص داده شده است. مجله تکه دوزی در ۱۶۴ صفحه و با حجم ۱۸۰ مگابایت منتشر شده است.

خیلی از افراد فکر می‌کنند تکه‌دوزی یک کار تزیینی است، در حالی‌که تکه‌دوزی چیزی نیست که روی لباس بنشیند و آن را تزیین کند، بلکه هویت مستقل دارد. این کار قابلیت دارد که در لباس استفاده شود و در سال‌های اخیر خیلی از مزون‌ها پارچه‌ها را با روش تکه‌دوزی ایجاد می‌کنند و بعد روی آن الگو می‌اندازند. همچنین بخشی از لباس یا همه آن را تکه دوزی می‌کنند.

او در مورد تفاوت سبک‌های تکه‌دوزی گفت: در پچ ورک ژاپنی که در کشورهای آسیای شرقی رواج دارد ۹۵ درصد کار با دست انجام می‌شود و استفاده از چرخ خیاطی بسیار کم است، اما تکه‌دوزی‌های امریکا و اروپا بیشتر با چرخ انجام می‌شود و مقدار کمی کار دستی دارد. علاوه بر این در تکه‌دوزی ژاپنی تکه‌ها ریزتر است و تضاد رنگ‌ها کم‌تر و رنگها مات‌تر و آرام‌تر هستند. ما سعی کردیم در محصولات خود هم شیوه ژاپنی و هم اروپایی داشته باشیم.

راد ادامه داد: متاسفانه در ایران پارچه نخی مرغوب کم داریم و به همین دلیل روی وارد کردن پارچه‌های نخی مرغوب از کشورهای ژاپن، کره، تایلند و امریکا تمرکز کردیم. محصولاتی که تولید می‌کنیم هم به عنوان دکور خانه قابل استفاده هستند و هم جنبه کاربردی دارند. در واقع تلاش می‌کنیم جنبه تزیینی تکه‌دوزی را کم کرده و آن را تبدیل به یک هنر کاربردی کنیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.