دانلود مجله مد و فشن مردانه جی کیو ۲۰۲۱


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
48 مگابایت
تعداد صفحات
220 صفحه
تعداد بازدید
1601 بازدید
۵,۰۰۰ تومان

مجله جی کیو GQ که قبلا با نام کامل Gentlemen’s Quarterly به چاپ می‌رسید، یک ماهنامه‌ی آمریکایی برای آقایان است. این مجله، درباره‌ مد و لایف استایل زندگی مردان است. البته در این مجله مقالاتی درباره‌ فیلم، کتاب، ورزش، مسافرت، موسیقی، غذا و تکنولوژی هم به چشم می‌خورد(مجله مدو فشن مردانه جی کیو ).

مجله‌ جی‌کیو به صورت بین‌المللی در کشورهای زیادی به چاپ می‌رسد.

مجله جی کیو GQ اولین بار در سال ۱۹۳۱ در نیویورک با نام Apparel Arts منتشر شد. این مجله، در واقع یک مجله مد و پوشاک برای آقایان بود. مخاطبان اولیه‌ آن، فروشندگان لباس و مردان شیفته‌ مد بود. مجله GQ در ابتدا به صورت محدود منتشر می‌شد و فقط در دسترس عده‌ی خاصی قرار می‌گرفت تا با آن در زمینه‌ی مد به دیگران مشاوره دهند(مجله مدو فشن مردانه جی کیو ).

سال ۱۹۵۷ بود که نام مجله به Gentlemen’s Quarterly تغییر کرد. در آن زمان این نشریه هر ۳ ماه یک بار چاپ می‌شد. یک دهه بعد، نام آن به صورت مخفف در آمد و از آن زمان با عنوان GQ به چاپ رسید.

در آن زمان مدیر مسئول مجله، «آرت کوپر»، موضوع مد و لباس را گسترش داد تا این مجله با محوریت عمومی مردان به چاپ برسد. چند سال بعد، GQ به صورت ماهنامه درآمد و از آن زمان هرماه منتشر می‌شود.

سال ۱۹۷۹، انتشارات Condé Nast که ناشر مجله‌هایی مثل ووگ و Bon Appétit است؛ ناشر رسمی این مجله شد. از همان زمان، بخش‌هایی غیر از مد و فشن هم به این مجله اضافه شد. کمی بعد از آن بود که نسخه‌های بین المللی مجله مجله جی کیو وارد بازار شدند. امروزه این مجله در ۲۹ کشور به زبان بومی هر کدام منتشر می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.