دانلود مجله ووگ ۲۰۲۱


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
306 صفحه
تعداد صفحات
172 مگابایت
تعداد بازدید
1787 بازدید
۲,۰۰۰ تومان

مجله ووگ در ۱۷ دسامبر سال ۱۸۹۲ توسط یک تاجر امریکایی به نام آرتور بالدوین ترنر در ابتدا به صورت هفته نامه و درباره عادات و سبک زندگی و تفریحات اقشار سطح بالای جامعه امریکا به چاپ می‌رسید. (دانلود مجله ووگ ۲۰۲۱)

کنده مونترو نست مجله را از ترنر خرید و مطالب مجله را روی مد و اتفاقات روز متمرکز کرد. مجله شهرت جهانی پیدا کرد و از دهه ۱۹۱۰ نسخه هایی از مجله به اروپا هم فرستاد شد.

با مدیریت دایانا وریلند در دهه ۱۹۶۰ مجله تحت تاثیر جنبش های برابری خواهی در مد قرار گرفت و کارهای هنرمندان پاپ آرت را منعکس کرد.(دانلود مجله ووگ ۲۰۲۱)

در سال ۱۹۷۳ مجله ووگ تحت مدیریت گریس میرابلا برای افزایش مخاطب تغییراتی اعمال شد مثلاً مجله تبدیل به ماهنامه شد، موضوعاتی مانند مصاحبه، مقالات درباره اتفاقات هنری ، علمی و بهداشتی در مجله به چاپ رسید.

آنا وینتور در ژوئیه ۱۹۸۸ با عنوان سردبیری مجله جانی تازه به مجله بخشید. او سعی کرد مخاطبان مجله را گسترده‌تر کند و همچنین در ایجاد فراگیر شدن نظارت داشته باشد.

وُگ (به فرانسوی: Vogue) به معنای استایل و نخستین مجلهٔ مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مجلات مشهور و تأثیرگذار مد در جهان است.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.