دانلود مجله vogue 2021


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
30 می 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
80 مگابایت
تعداد صفحات
148 صفحه
تعداد بازدید
2761 بازدید
۳,۰۰۰ تومان

دانلود مجله vogue 2021

.

یکی از مهم‌ترین مسائل درباره‌ی ووگ، عکس روی جلد آن است و چه کسانی می توانند آن قدر مورد توجه سردبیران ووگ قرار بگیرند تا عکس آن‌ها نه یک بار بلکه چندین بار بر روی جلد مجله بیاید.

مجله‌ی ووگ یکی از پرطرفدارترین مجلات مد در سراسر دنیاست. این مجله از سال ۱۸۹۲ به عنوان یک مجله معتبر برای روشنفکران آمریکایی و در نقد و تحلیل کتاب به چاپ رسید. جامعه ی هدف آن افراد هوشمند و الگو سازی برای آن ها بود البته این قول به نقل از یکی از روزنامه های زمان افتتاحیه ی مجله است.

اما به مرور زمان و با عوض شدن سردبیر آن ساختار و اساس ووگ عوض شد و به سمت مد و فشن و جنبه‌های تشریفاتی زندگی تغییر جهت داد. وقتی که بحث مد در دنیا جدی‌تر شد آن‌ها هم بیشتر به سمت سبک زندگی بازیگران، خوانندگان و مدل ها متمایل شدند.

ووگ در تاریخ خود از زنان زیادی برای عکس جلد خود استفاده کرده است. رکورد دار این مجموعه لورن هاتن است که ۲۶ بار عکسش بر روی جلد مجله به چاپ رسیده است. او بازیگر آمریکایی است که در زمان خودش طرفداران زیادی داشت. ووگ تا به حال ۳ بار از عکس خانواده های سلطنتی بر روی جلد خود بهره برده است. به طور مثال تصویر کنتس دیوانا در سال ۱۸۹۳ بر روی جلد مجله قرار گرفت.

.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.