دانلود ژورنال کیف دوزی با الگو


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
9 مارس 2021
نوع فایل
pdf
حجم فایل
31 مگابایت
تعداد صفحات
74 صفحه
تعداد بازدید
1562 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

کیف یکی از لوازم های جانبی کاربردی یا از مهم ترین ملزومات شیک پوشی خانم ها است . انتخاب کیف مناسب می تواند مکمل پوشش شما باشد و یکی از مهمترین اکسسوری ها است که بر تیپ شما تاثیر مستقیم دارد(دانلود ژورنال کیف دوزی با الگو).

خرید کیف

امروزه کیف های متنوعی در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند به صورتی که انتخاب و خرید بین آن ها برای خانم ها تبدیل به یک مساله جدی شده است. پس اگر قصد خرید کیف دارید، بهتر است در انتخاب کیف دقت کنید و قبل از خرید با برخی مدل های کیف و نکات مهم خرید کیف توجه نمایید(دانلود ژورنال کیف دوزی با الگو) .

اگر کیف های مدل مربع، مستطیل و دایره خسته شده اید به سراغ کیف هایی که دو زاویه بیرون زده اضافه دارند و ذوزنقه ای هستند بروید . شما با هر بودجه ای می توانید صاحب یکی از این کیف ها که اغلب بزرگ و جادار هم هستند، شوید.

این کیف ها به این دلیل پاکت نامه ای می گویند که شبیه پاکت نامه هستند و برای مهمانی ها و برنامه های رسمی و نیمه رسمی مناسب هستند.

این کیف های کوچک که دسته کوچکی روی بدنه کیف دارند لازمه هر خانمی است و برای شرکت در مهمانی ها مناسب است .  که این مدل کیف ها توانایی بالایی در فاخر و آراسته کردن ست یک خانم دارند. توانایی این کیف ها در همراه شدن با ست های رسمی تا اسپرت ویژگی قابل توجهی هنگام خرید است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.