دانلود کتاب آموزش اوریگامی مدولار


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
10 ژانویه 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
بدون بازدید
رایگان

دانلود کتاب آموزش اوریگامی مدولار

اوریگامی مدولار جدیدترین علاقه در تا کردن کاغذ است!

این مدل‌های سه‌بعدی از بسیاری از تکه‌های کاغذ کوچک ساخته شده‌اند که به راحتی تا می‌شوند و سپس به طرز هوشمندانه‌ای در کنار هم قرار می‌گیرند و شکلی دیدنی را تشکیل می‌دهند. آنها از چند وجهی کاغذی گرفته تا گلوله های پرزدار که یادآور خارپشت های دریایی هستند – تا کره های گل مانند تزئین شده.

هر تکه کاغذ توسط کشش کاغذهای دیگر نگه داشته می شود – که ویژگی های پنهان قابل توجه کاغذ را نشان می دهد، که در عین حال انعطاف پذیر است اما همچنین بادوام است!

نویسنده Byriah Loper تنها پنج سال است که مجسمه‌های اوریگامی مدولار خلق می‌کند، اما در این مدت، او با برخی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین ساختارهای کاغذی هندسی که تا به حال مونتاژ شده است، محدودیت‌های بالای شکل هنری را پشت سر گذاشته است. در حالی که بسیاری از هنرمندان اریگامی ژئو مدولار بر ایجاد گوی های متراکم گل تمرکز می کنند، Byriah پیشگام رویکرد باز و خطی “قاب سیمی” است که منجر به مدلی با ظاهر بسیار پیچیده می شود که فضای داخلی فرم آن را نشان می دهد. او به طور منظم مجسمه‌های خود را سالانه در کنوانسیون Origami USA در نیویورک به نمایش می‌گذارد و اخیراً در نمایشگاه “Surface to Structure” در گالری Cooper Union در دهکده شرقی به عنوان یک هنرمند برجسته حضور داشت.

یک راه عالی برای یادگیری اوریگامی، نمودارهای ساده و دستورالعمل های گام به گام در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه اجزای کاغذ را تا کنید و سپس آنها را برای ایجاد ۲۲ مدل باورنکردنی مونتاژ کنید. هر مدل یک چالش جدید است و مجسمه های کاغذی که می سازید روی میز یا قفسه شما فوق العاده به نظر می رسند.

 

اوریگامی مدولار
اوریگامی مدولار
اوریگامی مدولار شگفت انگیز
اوریگامی مدولار شگفت انگیز
مکعب اوریگامی مدولار
مکعب اوریگامی مدولار
آموزش اوریگامی مدولار
آموزش اوریگامی مدولار

.

.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.