دانلود کتاب آموزش بافت دستبند قیطانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
28 ژانویه 2023
نوع فایل
pdf
حجم فایل
24 مگابایت
تعداد صفحات
1213 صفحه
تعداد بازدید
628 بازدید
۵۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب آموزش بافت دستبند قیطانی

دومین قسمت از مجموعه کتاب های پاراکورد فیوژن فیوژن و یکی دیگر از دستاوردهای خیره کننده نویسنده J.D. Lenzen است. مانند Paracord Fusion TiesVolume 1، PFT-V2 روش‌های نوآورانه و شیک ذخیره‌سازی پاراکورد را برای استفاده بعدی نشان می‌دهد.

 عکس‌های واضح و تمام رنگی (در مجموع بیش از ۹۵۰!)، همراه با دستورالعمل‌های گام به گام و گام به گام برای دستبندها، بند‌ها و جاکلیدی‌ها و همچنین مدال‌ها را خواهید دید. و سایر اتصالات ذخیره سازی که پاراکورد شما را در دسترس و آماده برای استقرار نگه می دارد.

همچنین دستورالعمل‌هایی را برای پیوندها و تکنیک‌هایی ارائه می‌کند که نشان‌دهنده سطح بعدی دانش پاراکورد در ساخت اشیاء پاراکورد عملی است. اشیاء عملی پاراکورد که در درجه اول برای ارائه مزایای بقا و/یا تاکتیکی طراحی شده اند، به خودی خود مفید هستند. یعنی به کسانی که آنها را می بندند، فوایدی را در زمان واقعی ارائه می کنند. بر خلاف زمانی که آنها باز می شوند و بند ناف داخل آنها استفاده می شود.

نمونه هایی از اجسام عملی پاراکورد در PFT-V2 عبارتند از: صندل بوش، عینک برف اضطراری، دستگیره  بدون لغزش، زنجیر سنگی تک بند ناف، و موارد دیگر. از جمله کیسه ها، سبدها، فوب های محفظه مخفی و کراوات تاکتیکی. PFT-V2 با دستورالعمل‌هایی برای ۳۵ طرح اصلی پاراکورد، گامی حماسی به جلو در هنر گره‌زنی فیوژن است و کتابی است که باید برای هر کسی که در مورد یادگیری کراوات پاراکورد جدی است، داشته باشد.

 

آموزش بافت دستبند قیطانی
آموزش بافت دستبند قیطانی
طرز بافت دستبند قیطانی
طرز بافت دستبند قیطانی

.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.