دانلود کتاب آموزش ساخت هواپیمای اوریگامی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
10 ژانویه 2023
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
بدون بازدید
رایگان

دانلود کتاب آموزش ساخت هواپیمای اوریگامی

اوریگامی خالص یک هنر باستانی و ظریف است، در حالی که ساخت هواپیماهای کاغذی اغلب یک تفریح نسبتا مدرن در نظر گرفته می شود. اوریگامی بر زیبایی تمرکز دارد، در حالی که عملکرد یک هواپیمای کاغذی معمولاً مهمترین ویژگی آن است. این کتاب چگونه به وضوح نوشته شده و با دقت نشان داده شده است، این دو فعالیت را برای تولید یک نوآوری به روز ترکیب می کند: هواپیماهای اوریگامی هنرمندانه ساخته شده که در واقع پرواز می کنند.
نویسنده ابتدا به شما نشان می‌دهد که چگونه Jet Tail را بسازید، یک ویژگی اساسی مهم که برای بسیاری از مدل‌های دشوارتر که بعداً نمودار شده‌اند مورد نیاز است. به دنبال آن دستورالعمل ها و نمودارهای دقیق و گام به گام برای ایجاد هر یک از ۱۲ مدل مختلف ارائه می شود: شاتل فضایی، شاتل آینده نگر، بال پرواز، بال-جت دلتا، هواپیمای جنگنده، رهگیر، جنگنده دو دم، هواپیمای دارت، هواپیمای جنگنده. با موتور، جنگنده آینده نگر و دو جت مختلف.
پروژه ها در سطح دشواری پیشرفت می کنند. با تسلط بر مدل‌های ساده‌تر، مهارت‌هایی را که برای مونتاژ کاردستی‌های پیچیده‌تر نیاز دارید، توسعه خواهید داد. این کتاب همچنین شامل پیشنهادهای ارزشمندی در مورد انواع کاغذ برای استفاده، نکات مفیدی است که به اطمینان از موفقیت کمک می‌کند و راه‌حل‌هایی برای مشکلات رایجی که ممکن است پوشه‌های کاغذی با آن مواجه شوند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.