دانلود کتاب ۵۰۰ ژست و فیگور عکس عروس و داماد


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 ژوئن 2018
نوع فایل
فرمت Pdf
حجم فایل
18 مگابایت
تعداد صفحات
129صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1962 بازدید
۵۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب ۵۰۰ ژست و فیگور عکس عروس و داماد

تعیین بهترین راه برای طرح سوژه – راهی که همزمان  مناسب و از نظر بصری جذاب باشد – می تواند یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی یک پرتره موفق باشد. این امر به ویژه در هنگام ایجاد پرتره از عروس ها صادق است، جایی که ممکن است از عکاس خواسته شود تا هر چیزی را از یک ژست سنتی سر و شانه گرفته تا یک نگاه کامل ماجراجویانه تر را مستقیماً از صفحات یک مجله مد بسازد.

به سادگی، تغییرات تقریباً بی حد و حصر هستند – همانطور که فشار برای عملکرد بی عیب و نقص در طول این رویداد یک بار در زندگی وجود دارد. این مجموعه یک منبع بصری است که برای رسیدگی به این مشکل طراحی شده است. پر از تصاویر برخی از موفق ترین عکاسان عروسی جهان، منبعی برای حرفه ای هایی است که به دنبال الهام گرفتن برای کار خود هستند. گیر کرده اید که با یک عروس خاص چه کار کنید یا مطمئن نیستید که چگونه از یک مکان استفاده کنید؟

نمونه پرتره ها را ورق بزنید، چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید، سپس آن را مطابق با سلیقه خود تطبیق دهید. آیا به دنبال چاشنی کار خود با چند ژست جدید هستید؟ نمونه ای را پیدا کنید که برای شما جذاب باشد و به دنبال راه هایی برای پیاده سازی آن (یا برخی از عناصر آن) با یکی از عروس های خود باشید. ممکن است روز به روز، سال به سال خلاق ماندن سخت باشد، اما گاهی اوقات تنها چیزی که برای شکستن یک رکود نیاز دارید، جرقه ای کوچک است. در این کتاب، تعداد زیادی از تصاویر طراحی شده برای ارائه دقیقاً همین موضوع را خواهید یافت.

 

کتاب ژست عکاسی
کتاب ژست عکاسی

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.